26. oktober 2014

TV 2 Østjylland udgiver kampagneavis

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".
22/02/2012 | 09:25

Af: Andreas Marckmann Andreassen

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".

TV2 Østjylland vil lave avis for en dag. Kampagneavisen 'TV 2 OJ Avisen' bliver i dag omdelt til alle 345.000 husstande, som TV2 Østjylland dækker. Det oplyser kanalen.

Avisen, der er lavet i samarbejde med Lokalaviserne Østjylland, skal reklamere for TV2 Østjyllands nye tv-kanal. Den gik i luften 1. februar, og nu skal borgerne lære den at kende.

I avisens leder forklarer direktør i TV2 Østjylland Peter Kramer, hvorfor østjyderne skal gide se endnu en kanal på deres tv.

"Endnu en tv-kanal ... og hvad skal vi så med den? Et rimeligt spørgsmål - for der er i forvejen hundredvis af tv-kanaler på fjernbetjeningen. Men hvis du er træt af endeløse reklamer, fyldt op med amerikanske tv-serier, kørt over af amatørkonkurrencer, eller hvis du bare har fået forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn, så er det nye TV 2 | ØSTJYLLAND måske noget for dig," skriver han i avisen, som du kan læse i fuld længde her.

Avisen introducerer en række af de programmer, der bærer fladen på den nye tv-kanal. Helt grundlæggende er formålet at vise "Østjylland på godt og ondt" under mottoet "Plads til begejstring", skriver Peter Kramer.

Kommentar

Tilmeld dagligt nyhedsbrev

Jobopslag

VELUX Group Media Relations Manager

VELUX A/S
Ansøgningsfrist: 14/11/2014

Erfaren pressechef til Industriens Pension

Industriens Pension
Ansøgningsfrist: 06/11/2014

Berlingske Media søger// Redaktionssekretær med sans for debat (vikar)

Berlingske Media A/S
Ansøgningsfrist: 26/10/2014

Journalist til Danmarks Naturfredningsforening

Danmarks Naturfredningsforening
Ansøgningsfrist: 31/10/2014

Kommunikationschef med skarp pen og strategisk blik

Dansk Skuespillerforbund
Ansøgningsfrist: 28/10/2014

Byggeriets nye lufthammer til Licitationen

Licitationen – Byggeriets Dagblad
Ansøgningsfrist: 03/11/2014

Redaktør til Magisterbladet

DM – Dansk Magisterforening
Ansøgningsfrist: 03/11/2014

 

Nyt fra Kommunikationen.dk