23. november 2014
BLOG
Ernst Poulsen:
Medieinnovation for halv kraft

Medieselskab vil lave print-selv magasiner

Et stort amerikansk magasinselskab har indgået en aftale med printerfirmaet HP. Ideen er, at læserne selv skal printe sine magasiner.
20/10/2011 | 11:06

Af: Mads Olrik Berthelsen

Et stort amerikansk magasinselskab har indgået en aftale med printerfirmaet HP. Ideen er, at læserne selv skal printe sine magasiner.

I stedet for at få magasinet ind af brevsprækken, kan du nu få printerblæk af højeste kvalitet leveret til døren og printe dine magasiner selv, når og hvor du har lyst. Det er ideen bag et nyt samarbejde mellem printerfirmaet HP og det amerikanske medieselskab Condé Nast. Det skriver HP i en pressemeddelelse.

Condé Nast står blandt andet bag magasiner som Golf Digest og Wired. Men disse magasiner er dyre at sende ud til kunderne. I den løsning, de har stykket sammen sammen med HP, vil læseren hver måned modtage en forsendelse printerblæk fra HP og kan dermed printe magasinerne ud, når de selv har lyst.

»Dette her projekt er blot én af mange måder, Condé Nast bruger ny teknologi til at inddrage brugerne. Med dette nye HP-program vil forbrugeren få mulighed for at få kontrol over indholdet fra vores magasiner,« siger Julie Michalowski fra Condé Nast i pressemeddelelsen.

Condé Nast udgiver 18 magasiner i Nordamerika.

Kommentar

Tilmeld dagligt nyhedsbrev

Jobopslag

Redaktør til forældremagasinet Vores Børn

Egmont
Ansøgningsfrist: 08/12/2014

Erfaren og skarp redaktør til content marketing bureau

Aller Media A/S
Ansøgningsfrist: 03/12/2014

Journalist til Bornholms Tidende og Folkemøde-land

Bornholms Tidende
Ansøgningsfrist: 28/11/2014

Handyman m/k til Mester Tidende

MesterTidende
Ansøgningsfrist: 02/12/2014

Redaktør

Gymnasieskolernes Rektorforening
Ansøgningsfrist: 01/12/2014