23. september 2014
BLOG
Ernst Poulsen:
Man kan ikke tale med en mur

Medieselskab vil lave print-selv magasiner

Et stort amerikansk magasinselskab har indgået en aftale med printerfirmaet HP. Ideen er, at læserne selv skal printe sine magasiner.
20/10/2011 | 11:06

Af: Mads Olrik Berthelsen

Et stort amerikansk magasinselskab har indgået en aftale med printerfirmaet HP. Ideen er, at læserne selv skal printe sine magasiner.

I stedet for at få magasinet ind af brevsprækken, kan du nu få printerblæk af højeste kvalitet leveret til døren og printe dine magasiner selv, når og hvor du har lyst. Det er ideen bag et nyt samarbejde mellem printerfirmaet HP og det amerikanske medieselskab Condé Nast. Det skriver HP i en pressemeddelelse.

Condé Nast står blandt andet bag magasiner som Golf Digest og Wired. Men disse magasiner er dyre at sende ud til kunderne. I den løsning, de har stykket sammen sammen med HP, vil læseren hver måned modtage en forsendelse printerblæk fra HP og kan dermed printe magasinerne ud, når de selv har lyst.

»Dette her projekt er blot én af mange måder, Condé Nast bruger ny teknologi til at inddrage brugerne. Med dette nye HP-program vil forbrugeren få mulighed for at få kontrol over indholdet fra vores magasiner,« siger Julie Michalowski fra Condé Nast i pressemeddelelsen.

Condé Nast udgiver 18 magasiner i Nordamerika.

Kommentar

Tilmeld dagligt nyhedsbrev

Jobopslag

To journalister til FOA: Projektstilling

FOA
Ansøgningsfrist: 30/09/2014

To journalister til FOA: Barselsvikariat

FOA
Ansøgningsfrist: 30/09/2014

Pressekonsulent til Ledernes presseteam

Lederne
Ansøgningsfrist: 01/10/2014

Danske Regioner søger offensiv journalist

Danske Regioner
Ansøgningsfrist: 03/10/2014

Skarp it-journalist til Version2

Version2
Ansøgningsfrist: 23/09/2014